אתר חדש או לא עדכני הוא כמו חנות שנפתחת בקומה ה-7 של קניון מלא בחנויות דומות: אם לא תחשפו אותו, קלושים מאוד הסיכויים שלקוחות יגיעו אליו - אם בכלל ידעו עליו.
ייעול ביצועים באמצעות איסוף וניתוח מידע
לפרסום באינטרנט יש יתרון עצום על כל מדיה אחרת: האפשרות לאסוף נתונים בזמן אמת.
זה מה שמאפשר חישוב מדוייק של ההחזר על ההשקעה, עבודה ביעילות מירבית ונגישות לעריכת שינויים בכל רגע.
הגדרת תקציב על פי מדדי ביצוע מרכזיים (KPI)
טבעו של פרסום באינטרנט, המסתמך על נתונים בזמן אמת, מאפשר לכם להגדיר בצורה מדוייקת
את הצלחת העסק על ידי הצבת מטרות, יעדים ולוח זמנים.
מההגדרה הייחודית לעסק שלכם ניתן לחשב צפי עלויות ותקציבים נדרשים.
אנחנו משפרים את ההחזר על ההשקעה (ROI).
הקמפיין שלכם יציג ייעול ושיפור לאורך זמן. זו המומחיות שלנו.
לאחר הגדרת מדדי ביצוע מרכזיים (KPI) שיקבעו וימדדו בעת השקת הקמפיינים,
אנחנו מחוייבים לשיפור ההחזר על ההשקעה שלכם לאורך זמן:
הגדלת החשיפה וייעול המיקוד של קהל היעד
הגדלת מעורבות ותנועת גולשים
הגדלת כמות לידים ומכירות