היום כבר אין מקום לתכנים ״רגילים״. אף עובד לא יפיק את המקסימום מהדרכה "סבירה", ואף מנהל לא יסחוף את הכפיפים לו וינהיג אותם באמת אם הוא מרגיש שהוא רק "בסדר". לכן סרטוני ההדרכה שלכם חייבים להיות יותר מזה. הרבה יותר. הם חייבים להיות יצירתיים, מעניינים וחווייתיים.
איך עושים את זה?
התשובה נעוצה בפוקוס הנכון כבר משלב ההפקה והתכנון של הסרטון: מתחילים באפיון מדויק של מהות ומטרת הסרטון, ממשיכים בהבנת קהל המטרה ואז מחליטים מה יהיו הסגנון והשפה הוויזואלית שלו.
תכנון נכון, יצירתיות וניסיון הם אלה שיוצרים בסופו של דבר סרטוני הדרכה מעולים: הם מעבירים מסרים באמצעות סיפור טוב, שומרים על קשב הצופה באמצעות שילובי גרפיקה מעניינים ונראים מיליון דולר.